Blogg tillslut!?

Nu är det dags även för mig, mer eller mindre i alla fall!
 
Jag vet faktiskt inte hur många år det är sedan jag började prata om att ha en fotoblogg, för att ha något att göra med alla dessa bilder jag fotar. 
 
För ett par år sedan skapade jag denna domän men kom inte längre än så, förra vintern hade jag Jim Cronqvist till hjälp att fixa en design åt den men när headerbilden inte blev som jag ville tog det stopp i vidareutvecklingen igen.
 
Men nu däremot, med bara 18 dagar kvar i Laholm innan jag sticker till Sälen för säsongen, tog jag mig i nackskinnet och fixade till en enkel design jag ändå är nöjd med. En av de anledningarna till detta var min mormor haha! Det var faktiskt hon frågade om jag inte hade en blogg där hon kunde se vad jag hade för mig i vinter :)
 
Så, nu är den i alla fall uppe och fungerande! Jag lär fortsätta pilla med designen och jag vet inte hur heller aktiv jag kommer vara innan jag drar mig uppåt landet, vi får helt enkelt se! Men vill ni hänga med mig på alla upptåg i Sälen i vinter får ni följa med här :))
 

Kommentarer
Postat av: CrazyKarlsson

Hahahha din mormor vad gulligt!

2012-11-21 @ 16:44:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0