Bilbo slår på stort.

Så va man tillbaka på jobbet igen idag - efter väldigt lång tid känns det som! Sjuk i fredags, endast fem lugna timmars jobb på lilla Trollbäcken i lördags och sedan två lediga dagar. Dessa två sista har spenderats genom sjukhäng i soffan tillsammans med Katta - film och godis är inte fel,en snabbvisit hos naprapaten och en kort promenad igår kväll för att kika på "Vintras railpark" mitt på hundfjällsplatten som vi kommer ödsla våra festfria kvällar på :) Men idag va det som sagt jobb igen! Skoj att va igång! Däremot misslyckat när man har en halvtimme mellan att man slutar och man ska va på möte i Lindvallen som man både ska hinna käka snabbt och köra ner på - vilk et vi misslyckades med så där kom tre tjejer intraskande tio minuter försent. Jävligt illa! Och sjukt pinsamt! :o Efter detta lilla missöde till möte köptes det biljetter till The Hobbit på bio och i väntan besöktes ICA och Donken haha! Sen va det film! Fy fan vad jag älskar alla dessa sagan om ringen filmerna - gåshud av bara musiken! Däremot lite udda att ha läst boken och inse att dom istället för att plocka bort handling lägger till helt ny .. random :o Men jag, filmdissaren, är nööööjd! ;)Och i morrn jobbar jag och Maria tillsammans plus att det är rocktema på Fjällis på kvällen så vi kommer tagga hela dagen wiiee :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0