Solnedgången blir bäst över havet på västkusten.

 
Det är ett evigt smågnabb mellan mig och Rasmus om vilken kust som är bäst när jag kommer från den ena och han från den andra. Men en sak har vi enats om i alla fall - att västkusten är något bättre om man vill se solnedgångar över havet. Det är nåt som är svårt att uppleva i öst haha.
 
Bilderna är sen en julikväll då vi tog bilen ner till bilstranden i Mellbystrand för att fika och fota. Han har bestämt sig för att pusha mig i fotograferandet så jag inte tappar det eller flödet på bloggen. Jag vill ju faktiskt ha en aktiv och besökt blogg så mina bilder kommer till någon nytta och inte bara ligger i min dator. Det är bland annat därför jag har satt som mål att lägga ut ett inlägg varje söndag (som jag följt i någon månad förutom nu senast när det blev på måndagen i stället). 
 
Men tänk vad snabbt sommaren försvann. Sveriges mest sensationellt varma sommar på evigheter puts borta bara över några dagar. Så några fler sådana här kvällar lär vi inte få i år, vilken tur att vi njöt medan vi kunde ✿
              


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0