Höstrusk och vintercup.

 
Nu sitter man och har det ganska bra minsann med kaminen sprakande bredvid, ljusen tända, blåsten utanför som får det att vina i huset och pojkvännen mittemot. Det är dumt att klaga. Men så trött jag är.
Det har tagit musten ur mig med förra veckans halsont som turligt nog inte var halsfluss och mina sista jobbdagar som butiksdemonstratör i torsdags och fredags.
Plus att det blev en tidig morgon även igår då det äntligen var dags för vintercupen hela dagen.Det är fruktansvärt roligt men efter att ha suttit i sekreteriatet och koncentrerat sig på varje match under dagen är man minst sagt ganska färdig. Simmig i blicken, trött i huvudet och med ringande öron efter alla pipblåsningar.
Dessutom blev det ett tur till Ikea i förmiddags för köp av täcke, nya påslakan och annat smått och gott.
 
Bilderna är sedan ett par veckor tillbaka på väg till och från Markaryds älgsafari. Jag tyckte inte att de passade in med bilderna jag la ut därifrån så jag väntade med dessa lite. Dock blev det inte mycket till bildinlägg med bara de här så jag kanske bryter mitt söndags-inläggs-mönster och publicerar något mitt i veckan. Vi får se. :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0