Vandring på Stenshuvud.

 
Här kommer lite bilder från augusti och en tripp till Stenshuvud samt Kiviks Musteri som jag och Rasmus gjorde. Det känns inte alls som att det va så mycket som tre månader sen. Likadant som att det det inte känns så länge sen som jag bokade USA resan men nu är det bara dryga tre veckor kvar till avresan. Tänk vad mycket bilder jag kommer komma hem med därifrån. Vackra bilder från soliga dagar i Miami. Dock har jag lite blandade känslor vid tanken på - lycka vid tanken på allt fotagraferande men ångest över att få så mycket att redigera. När man har allt liggandes i en enda gigantisk hög - nyss överfört från minneskortet - känns det som att det inte finns något slut på det och jag tycker alltid att det är så svårt att veta var jag ska börja. Men men... det är ett senare problem! 
          
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Fina bilder

2014-11-23 @ 18:12:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0