Rättvik från ovan.

 
För fjärde året var jag med pappa uppe i Rättvik på Classic Car Week den sista veckan i juli. I år var även Rasmus med och fick uppleva händelsen samt lära sig lite om dessa gamla amerikanare. De två senaste åren har jag och pappa bott en mil utanför staden i en stuga men i år fick vi hyra in oss i en liten lägenhet inne i Rättvik. Närmare och bekvämare vilket inte var helt fel.

En utav kvällarna körde vi (jag, Rasmus, pappa och Hans) uppför alla småvägar till toppen utav rodel-/skidbacken. I somras var också första gången jag testade på rodeln vilket vi borde tagit tag i att göra tidigare då det var jätteroligt! Men där uppe på toppen bjöds vi på en härlig utsikt när solnedgången färgade himlen orange över Siljan och Rättvik. 
               
 

Kommentarer
Postat av: Rasmus

Du glömde skriva att jag vann på rodeln!

2014-09-14 @ 19:01:49
URL: http://www.rasmuskarlsson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0